Arxiu Municipal
El Servei d’Arxiu Municipal de Lluçà és el servei de l'ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local, tant per als usuaris interns com per als externs. L'Arxiu Municipal de Lluçà forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona.
L’arxiu municipal de Lluçà conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història (Ajuntament, Jutjat de Pau), però també pot aplegar fons d’entitats, familiars, particulars i d’empreses, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin dipositar.
Persones destinatàries:
Població en general
Cost per l'usuari:
Gratuït
Equip tècnic:
Rafel Ginebra Molins
Arxiver itinerant de la Diputació de Barcelona
ginebramrf@diba.cat
Àrea responsable:
Àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació de Barcelona
És un servei obligatori:
Com sol·licitar-ho:
Presencialment a les oficines d'atenció al ciutadà, o telemàticament a www.lluca.cat (instància genèrica).
Adreça:
Ajuntament de Lluçà C.Rourets, 1 planta 2a 08514 Sta.Eulàlia de Puig-oriol (Lluçà)
Darrera actualització: 13.05.2019 | 12:35