Abastiment d'aigua potable
Servei que s'encarrega de gestionar la disponibilitat d’aigua potable al municipi.
Línies de servei:
- Captació
- Potabilització
- Transport (infraestructures, vàlvules, estacions de bombament,...)
- Distribució i consum (anàlisi de l’aigua, alta, modificació i baixa del servei, instal·lació i lectura de comptadors.
- Reciclatge
- Retorn al medi natural
Persones destinatàries:
Tota la població.
Cost per l'usuari:
La quantia de la taxa es determinarà aplicant les tarifes de l'Ordenança subministrament aigua.
Cost del servei:
Equip tècnic:
Sorea,SA
Atenció comercial i avaries:
www.sorea.cat/ca
-
TELÈFON D'ATENCIÓ AL CLIENT: 900 405 070
Truqueu-nos a aquest telèfon per fer les vostres gestions. Us atendrem de dilluns a divendres des de les 8.00 fins a les 21.00 hores en horari continu.
Si el que voleu és facilitar-nos la lectura del comptador, truqueu-nos al 900 816 101, disponible 24 hores al dia. Cal que tingueu el número de contracte al davant.
-
TELÈFON D'INCIDÈNCIES: 900 304 070
Posem a la vostra disposició aquest telèfon d’incidències durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any. Si teniu alguna incidència, el nostre equip de SOREA d’atenció telefònica us informarà sobre el tipus d’incidència, la importància i la durada aproximada de la intervenció. A SOREA volem millorar amb vosaltres.
-
TELÈFON DE RECLAMACIONS: 900 405 070
A SOREA volem millorar amb vosaltres. Per això, posem a la vostra disposició aquest telèfon de Reclamacions. Perquè només millorant aconseguirem l’excel·lència del servei que us volem oferir.
-
A l'apartat "Contacta" de l'Oficina Virtual : 24 hores, 365 dies l'any.
-
twitter www.sorea.cat
Àrea responsable:
Alcaldia
Unitat responsable:
Sorea, SA
Unitats implicades:
Oficina d'atenció al ciutadà
És un servei obligatori:
Com sol·licitar-ho:
TELÈFON D'ATENCIÓ AL CLIENT: 900 405 070
www.sorea.cat