Servei especial de suport a la ciutadania per a l’impuls de la tramitació electrònica

Dimarts, 9 de juny de 2020 a les 00:00

El moment de no deixar ningú enrere en la tramitació electrònica.

De dilluns a divendres de 9h a 18h

 

 

Les autoritats estan adoptant mesures de tot ordre de suport a les famílies, les empreses i els/les autònoms/es adreçades a minimitzar l’impacte social i econòmic derivats de l’estat d’alarma per COVID19.

Per poder beneficiar-se de totes aquestes mesures els ciutadans/es, empresaris/àries i autònoms/es, necessiten fer tràmits i requereixen de documentació que han de facilitar diferents administracions.

La situació de confinament parcial i la necessitat de mantenir les mesures de distància social i de reduir, en la mesura del possible, la mobilitat recomanen afavorir la realització de tràmits de forma telemàtica. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits. Donar-los suport en aquesta relació telemàtica és l’objectiu d’aquest servei que s'activa temporalment amb caràcter extraordinari.

 

Darrera actualització: 29.06.2020 | 09:22